Nutricem streeft er naar de best mogelijke service en dienstverlening aan alle betrokkenen aan te bieden. Wij doen er alles aan om u tevreden te stellen. Helaas kunnen er altijd omstandigheden zijn waardoor u ontevreden bent over onze dienstverlening.

Mochten er onverhoopt zaken zijn ontstaan waarover u ontevreden bent, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit in een zo vroeg mogelijk stadium aan ons te melden. U doet dit bij voorkeur via de contactpagina. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om hierover in gesprek te gaan en zo nodig samen op zoek te gaan naar een passende oplossing. 

Wanneer blijkt dat u en Nutricem niet tot een voor u bevredigende oplossing kunnen komen dan bestaat de mogelijkheid om uw klacht door derden te laten behandelen. Er is onderscheid in de externe behandeling van een klacht door een opdrachtgever en een klacht door een patiënt: 

Opdrachtgevers

U heeft uw klacht voorgelegd aan Nutricem maar u bent ontevreden over het resultaat van het directe onderlinge contact. Voor u als opdrachtgever bestaat nu de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij onze interne klachtencommissie. U doet dit door een e-mail te sturen naar: klacht@nutricem.nl

Uw e-mail wordt door ons doorgestuurd naar de leden van de interne klachtencommissie. De leden van deze klachtencommissie zijn:

  • De heer R.F. Diets, Regionaal OpleidingsCoördinator en ambulanceverpleegkundige
  • Mevrouw J. de Vreese, Gezondheidsjuriste
  • De heer B. Heijnen, Anesthesioloog

Patiënten

Nutricem is aangesloten bij de Klachtenregeling V&VN. Voor patiënten bestaat de mogelijkheid om daar een klacht in te dienen. Het is niet mogelijk om als opdrachtgever gebruik te maken van deze klachtenregeling. Als opdrachtgever kunt u contact opnemen met de interne klachtencommissie. Meer informatie over de Klachtenregeling V&VN voor patiënten leest u door op de knop hieronder te klikken. 

Klachtenregeling